onsdag 14 maj 2008

Man kan komma långt med rätt inställning...

Jag säger bara Stuart O'Grady! Vilken härlig inställning. Efter att ha varit med i en större krasch i Girot så bröt han nyckelbenet. Till pressen sade han följande: "Jag har brutit mina nyckelben ett par gånger, och detta är en bra fraktur. Jag hoppas på att kunna träna igen inom några dagar" vidare så sade han: "Det är bara ren otur, och det är inte något man kan göra åt det. Några av cyklisterna i fältet gör dumma fel och kör som idioter, och när de kraschar och får med oss övriga, är det inte mycket man kan ställa upp med". Om någon tvekade så slutförde han givetvis etappen.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena Magnus!

Tack för en bra runda i lördags, nästa gång ska jag hjälpa till från början med farthetsen!

Kunde inte ansluta i veckan, jobbar man sent tränar man själv...

Lycka till på söndag om vi inte ses där!

/Patrik Paulsson