fredag 8 augusti 2008

Packat och klart..

...för avfärd mot Ludvika! Väderutsikten från SMHI ser faktiskt hyfsad ut, men å andra sidan så har den varierat mellan allt från sol till ösregn och mellan 11-20 grader de senaste dagarna! Vet inte riktigt vad jag skall hoppas på, är ju en splskenscyklist men har mot alla odds presterat bra i skitväder!
Har faktiskt ingen aning om hur formen är. Har känt mig sliten de senaste dagarna, men har nu vilat i princip i två dagar. Igår var jag helt slut och trodde faktiskt att jag hade en förkylning på gång, kanske det bara var ångest för att semestern snart är slut :-)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är jag lite skeptiskt inställd till Finnmarksturen, men hoppas på att bli positivt överraskad! Målsättning? Tja, efter ett par tredjeplatser så är det väl nu dags att ta ytterligare minst ett steg upp på pallen!

Inga kommentarer: