tisdag 1 juli 2008

Bilder från Ränneslättsturen

Här kommer lite bilder från Ränneslättsturen (Fotograf: Stefan Kollberg)

Starten. Jag finns i vänster sida med klassiskt häng på cykeln.

Ganska beskrivande bild i förhållande till väderleken - skitväder!
Christian Månsson efter målgång. Visst ser han lite trött ut?! Han kanske är männsklig trots allt?
Pallen i H30 - som sagt tyvärr blev det "bara" till en tredjeplats.

Igår hade jag ett underbart löppass i bokskogen. Sprang 7 km slingan och körde sedan stretching och bålstyrka för att mjuka upp kroppen. Kände mig förvånansvärt lätt i steget med tanke på att jag körde långlopp och "väggade" så sent som igår. Kanske formen är på väg tillbaka? En kväll och natt med skinsen har sedan gjort att jag i dag i princip känner mig helt återhämtad.

Inga kommentarer: